01 Jun مدیریت دانش سازمانی چیست؟
مدیریت دانش سازمانی (OKM) فرآیندی سیستماتیک برای شناسایی، جمع آوری، ذخیره، به اشتراک گذاری و استفاده از سرمایه فکری سازمان شامل تخصص، تجربیات و داده های آن است. این شامل ایجاد فرهنگ اشتراک دانش، تقویت همکاری و استفاده از فناوری برای تسهیل جریان اطلاعات در سراسر سازمان است. هدف OKM بهبود تصمیم گیری، افزایش نوآوری، افزایش بهره وری و تقویت یادگیری مستمر است. این شامل استراتژی ها، ابزارها و فرآیندهایی است تا اطمینان حاصل شود که دانش درست در زمان مناسب در اختیار افراد مناسب قرار می گیرد و در نهایت عملکرد و رقابت سازمان را به حداکثر می رساند.
No Comments