g

به سیستم حسابان پدرام خوش آمدید

g

خدمات مشاوره سیستم های اطلاعاتی، داشبورد، مدیریت دانش و هوش تجاری


مشاوره رایگان

    ماموریت ما

    • تمرکز بر مشتری با صداقت و احترام
    • آینده نگری
    • خلاقیت ، رهبری و پیشبرد تکنولوژی
    • ارائه بهترین راهکارها
    • رویکردی عملی و ساده و مقرون به صرفه
    • بهترین کیفیت در ارائه خدمات

    درباره ما

    شرکت سیستم حسابان پدرام (با مسئولیت محدود) فعالیت خود را در سال 1391 آغاز نموده.

    شرکت ما ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در زمینه سیستم های اطلاعاتی ، داشبورد های مدیریتی ، هوش تجاری ، مدیریت دانش سازمانی و راهکارهای مالی ، حسابداری ،  مشاوره و آموزش میباشد.

    هدف ما کمک به سازمان ها برای استقرار اثر بخش راهکار مبتنی بر نیازهایشان و دستیابی به نتایج و ارزش حداکثری است.

    برخی از مشتریان سیستم حسابان پدرام

    خدمات ما

    خدمات مدیریت دانش

    خدمات طراحی وبسایت

    خدمات مالی

    خدمات شبکه

    خدمات هوش تجاری

    آخرین مطالب منتشر شده در اینستاگرام

    معماری هوش تجاری :
معماری هوش تجاری استانداردهای فناوری و مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل تجارب را که از تلاش های هوش تجاری سازمان پشتیبانی می کند و همچنین پلتفرم ها و  ابزارهای خاصی که به کار گرفته می شوند را بیان می کند. معماری هوش تجاری به عنوان یک طرح اصلی برای جمع آوری ، سازماندهی و مدیریت داده ها و سپس در دسترس قرار دادن داده ها برای تجزیه و تحلیل ، بصری سازی داده ها و گزارشگیری است. یک معماری هوش تجاری قوی همچنین شامل سیاست های حاکم بر استفاده از مولفه های فناوری است.
ایجاد چنین چارچوبی  تیم هوش تجاری را قادر می سازد تا به روشی منسجم و منضبط برای ساختن برنامه هوش تجاری سازمانی که نیازهای تجزیه و تحلیل داده های سازمان را برآورده می کند ، کار کند. همچنین معماری هوش تجاری به مدیران کمک می کند تا فرآیندی کارآمد برای مدیریت و مدیریت داده های موجود در محیط ایجاد کنند.
معماری هوش تجاری می تواند در یک مرکز داده داخلی یا ابر مستقر شود. در هر صورت ، این مجموعه شامل مجموعه ای از مولفه های اصلی است که به طور جمعی از مراحل مختلف فرآیند هوش تجاری ، از جمع آوری داده ها ، یکپارچه سازی ، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل گرفته تا تجسم داده ها ، تحویل اطلاعات و استفاده از داده های هوش تجاری در تصمیم گیری های تجاری پشتیبانی می کند.

با مشاوران ما تماس بگیرید. info@shp-ltd.ir

#هوش_تجاری#هوشمندی_کسب_و_کار
#بصری_سازی_داده #تجزیه_و_تحلیل_دا ده#تصمیم_گیری#معماری_هوش_تجاری
#داده#اطلاعات#دانش
#مدیریت#مدیریت_داده#مدیریت_کسب_و_کار#بیزنس#کسب_و_کار
#business_intelligence
#data_anslysis#business_intelligence_architecture
    مقایسه تحلیلگر هوش تجاری با دانشمند داده ها:

دانشمندان داده و تحلیلگران هوش تجاری  نقش های مختلفی در داخل یک سازمان دارند. معمولاً یک شرکت به هر دو نوع متخصص نیاز دارد تا واقعاً استفاده از داده خود را بهینه کند. به طور خلاصه ، تحلیلگران هوش تجاری بر تفسیر داده های گذشته متمرکز هستند ، در حالی که دانشمندان داده ها داده های گذشته را برآورد می کنند تا آینده را پیش بینی کنند. دانشمندان داده با دادن اطلاعات ارزشمند در مورد فروش پیش بینی شده و پیش بینی های کلی عملکرد آینده ، به شرکت ها کمک می کنند تا عدم اطمینان آینده را کاهش دهند.

از طرف دیگر ، تحلیلگران هوش تجاری روندهای گذشته را تفسیر می کنند. این متخصصان داده های بزرگ کارهای دقیق تر و مبتنی بر برنامه را انجام می دهند. آنها به جای حدس زدن بر اساس احتمال ، به آرامی قطعات پازل داده را برای رسیدن به حقایق مشخص جمع می کنند. هر دو نوع متخصص برای حفظ سلامت مالی شرکت لازم هستند.

با ما تماس بگیرید.
info@shp-ltd.ir

#هوش_تجاری#تحلیلگر_هوش_تجاری
#تحلیلگر_داده#دانشمند_داده
#داده
#هوش
#بیگ_دیتا
#داده_بزرگ
#هوش_کسب_و_کار
#هوشمندی_کسب_و_کار
#مشاور_مدیریت_دانش
#شرکت_مشاوره_مدیریت_دانش
    چهار مرحله در مدیریت دانش:

مرحله اول : مدیریت دانش عمدتاً توسط فناوری اطلاعات اداره می شد. سازمانها بویژه سازمانهای بزرگ دریافتند که سهم آنها در تجارت ، اطلاعات و دانش است و با ظهور اینترنت آنها فهمیدند که از طریق آن  ابزاری ارزشمند برای دستیابی به هماهنگی و اشتراک دانش فراهم می شود. 

مرحله دوم را میتوان به سادگی افزودن شناخت و اهمیت ابعاد انسانی و فرهنگی توصیف کرد. در این مرحله مضمون های جوامع عملی ، فرهنگ سازمانی، یادگیری سازمانی و دانش ضمنی وارد ادبیات مدیریت دانش شد.

مرحله سوم آگاهی از اهمیت محتوا و بویژه آگاهی از اهمیت بازیابی ، چیدمان و توصیف و ساختار محتوا بود. این مرحله روی ساختار مطالب و اختصاص توصیف کنندگان تمرکز داشت.

مرحله چهارم را می توان آگاهی از اهمیت اطلاعات و دانش خارج از سازمان دانست. این مرحله بر روی اطلاعات خارجی و به رسمیت شناختن اهمیت زمینه ، تمرکز  دارد.

شرکت سیستم حسابان پدرام- مشاوره مدیریت دانش در خدمت شما با ما تماس بگیرید: info@shp-ltd.ir

#مدیریت_دانش
#مدیریت#مشاور_مدیریت_دانش
#یادگیری_سازمانی
#سازمان_یادگیرنده
#مدیریت_دانش_سازمانی
#دانش
#اطلاعات
#اشتراک_دانش
#فرهنگ_سازمانی
#سرمایه_فکری
#فناوری_اطلاعات
    یک- تفهیم معنای مدیریت دانش و اشتراک دانش برای کارکنان و سازمان شما
دو- تغییر فرهنگ سازمانی با ارائه ارتباطات مکرر و مداوم کارکنان شما
سه- آموزش مکرر کارکنان و تامین سطح لازم آموزش برای آنها
چهار- تغییر نظام ارزشیابی و پاداش کارکنان
پنج- عدم اکتفای صرف به ایجاد دانش مبتنی بر متن
شش- گنجاندن قابلیتهای مدیریت دانش در شیوه های کسب و کارتان
هفت- استفاده از ابزارهای مفید مدیریت دانش ، جهت تقویت به اشتراک گذاری دانش در بین کارکنان(ابزارهای فناوری اطلاعات)

با مشاوران ما تماس بگیرید. 
info@shp-ltd.ir 
#مدیریت
#مدیریت_داتش
#مشاور_مدیریت_دانش
#دانش
#اشتراک_دانش
#تغییر_فرهنگ_سازمانی
#فرهنگ_سازمانی
#فناوری_اطلاعات
#اطلاعات
#داده
#کسب_و_کار
#بیزنس
#کسب_کار
#آموزش
#آموزش_کارکنان

    آخرین مقالات منتشر شده

    • انبار داده Data Warehouse انبار داده (Data warehou

    • تحلیل داده فرایند ارزیابی داده با استفاده از ابزار